Over ons

TOMORROW’ FOOD CHALLENGES ON TODAY’S MENU

Voor ons is het delen van foodkennis en -ervaring het mooiste werk ter wereld. Het gaat hierbij om mensen, hun dromen en ambities. En om food, als eerste levensbehoefte, om van te genieten maar ook in relatie tot gezondheid, duurzaamheid en de leefbaarheid op onze planeet.

Internationale foodvraagstukken vragen om internationale antwoorden. Wij geloven niet in het blijvend sluitend van grenzen en het bouwen van muren. Maar in het bouwen van bruggen. Tussen mensen die vragen en mensen die aanbieden. Wereldwijd als het moet, dichtbij als het kan.

Onze passie is het creëren van strategieën voor foodondernemers die een verschil willen maken en een bijdrage willen leveren aan een betere wereld

Onze praktische ervaring en actuele kennis helpt om de uitdagingen van morgen op het menu van vandaag te zetten.

 

GEZAMENLIJKE PASSIE

In 2007 besloten Janet Lebbink en Albert Hoeksma hun jarenlange internationale ervaring in food, marketing, sales en business development te bundelen en in te zetten voor anderen. Sindsdien helpen ze foodondernemers van kleine tot grote bedrijven op weg bij hun exportactiviteiten. Deze ondersteuning loopt uiteen van het geven van advies op strategisch niveau tot ondersteuning bij de verkoop van producten in het buitenland.

Janet en Albert hebben elkaar gevonden in hun gezamenlijke passie voor food en internationaal werken.’ ‘Onze persoonlijkheden, kennis, ervaring en competenties zijn complementair, waardoor we op veel aspecten van de bedrijfsvoering de aangewezen kennispartner voor foodbedrijven zijn. Door het delen van onze kennis en ervaring geven we inzicht, creëren we overzicht en helpen we kansen optimaal te benutten. Het internationale succes van onze opdrachtgevers zal leiden tot een bijdrage aan een gezonde, duurzame en toekomstbestendige wereld.’

 

De specialiteit van Janet Lebbink is de combinatie van internationaal werken en kennis van marketing, sales en voeding.

“Geweldig om mijn passie voor reizen, vreemde talen en andere culturen in te kunnen zetten voor het realiseren van succesvolle internationale projecten!”

Janet Lebbink

Opleidingen 

Human Nutrition – Wageningen Universiteit & Research

Internationale traineeships – Québec, New York, São Paulo

Werkervaring 

TNO |Innovation for life  – Projectmanager biostatistiek

FrieslandCampina – Internationaal productmanager

Honig Merkartikelen – Internationaal accountmanager B2B

KraftHeinz – International business development manager

RVO – Adviseur Starters International Business (SIB)

TEN the export network – Partner

HAS University of Applied Sciences – Docent Voeding & Gezondheid

Albert Hoeksma

Opleidingen 

Commerciële economie – HEAO Leeuwarden

Exportmanagement – Evofenedex

Werkervaring 

Th. van Huystee – Group productmanager

Van der Meulen – Accountmanager export

Honig Merkartikelen – Manager export & ingredients

KraftHeinz – Manager international food trading

RVO – Adviseur Starters International Business (SIB)

TEN the export network – Partner

Aeres University of Applied Sciences – Docent Bedrijfskunde & Agrifoodbusiness

Albert Hoeksma heeft zich door zijn ervaring bij zowel kleine familiebedrijven als grote mulitinationals gespecialiseerd in het exportvak.

“Mijn kennis zet ik, samen met mijn compassie en doorzettingsvermogen, graag in voor uw exportproject!”

Gezamenlijke passie

Albert en Janet hebben elkaar gevonden door hun gezamenlijke passie voor het op de markt brengen van voedingsmiddelen. “Het is onze ambitie om de juiste producten op de juiste markten te introduceren. Deze markten weten wij te vinden door onze interesse in lokale bevolkingen, gebruiken en tradities.”

Neem contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Deze website houdt statistieken van uw bezoek bij. Wij gebruiken hiervoor Google Analytics, maar zonder persoonlijke gegevens door te geven. Geef hier uw keuze aan.